KAN DETTA STÄMMA?

Nu de senaste dagarna så har jag varit enormt hungrig, men ingen matlust. Så fort jag börjar käka så kan jag max ta två - tre tuggor och sen mår jag illa och vill spy. Den känslan varar då i ca 1 timme. Dock är jag skit hungrig och magen kurrar. Jag googlade lite (världens lösning) och på alla sidor, dock lite opålitliga forum, står det att det har med deperissation att göra. När jag läste det tänkte jag bara wtf!? Jag mår bättre än någonsin och det ska vara på grund av deperissation. De flesta skrev även att det var på grund av olyklig kärlek (därav deperissationen). Men i mitt ställe kan det inte stämma? Haha, jag mår inte dåligt någonstans.

Någon som har varit med om liknande och vet vad som hjälper/vad det beror på? Jag menar.. jag älskar mat!

SER DETTA UT SOM EN DEPRIMERAD CHEY VAVAVA!? NEJ DÅÅÅSÅÅÅÅ MAGEN! SKÄRP DIG :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också varit med om det, det var för ett tag sedan. men nu typ i mitten av juli, så alltid efter att jag ätit så brukar jag få sjukt ont i magen ;s

2011-08-07 @ 16:03:13
URL: http://swaagtastic.blogg.se/
Postat av: karin

haha, sjukt, detta händer mig ca 2-3 gr i veckan... vetefan vad det är <3

2011-08-09 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0