LÄSARFRÅGA

Hur klarar du av utegångsförbud?

Jo du Elsa. Detta är dock inte första gången jag får det, men det är första gången på riktigt länge. När jag gick i mellanstadiet fick jag det av min mamma vad jag än gjorde. Hon tyckte att det var den perfekta lösningen, men det hjälpte ju ingenting. Det fattade hon ju efter ett tag och nu var det slut med det. Tills iförrigår då... Under alla mina gånger med utegångsförbud så är det såhär som gäller:

Sova till klockan 2 - 3 √
Man sover bort halva dagen, vad kan va bättre när man vill att tiden ska gå?



Kolla på tonvis med filmer √
Igår kom jag upp till 7 filmer. Inget liv, ellerhur? Men tidsfördriv som fan!




Äta! √
Jag tror jag tömde hela kylskåpet igår och möjligt vis la på mig några extra kilo. Vänta, ska kolla! Enligt vågen hade jag gått ner två.. måste vara för att jag inte har ätit på typ två veckor. Men nu har jag börjat käka igen och fyfan vad gott det är!




That's how i roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0