NOG IRRITERAD

NEJ jag ska inte färga tillbaka mitt hår igen. Anledning? Jo, för att varenda en jävel gör det nu och jag vägrar gå kring med samma hårfärg som 5 andra i klassen. Aldrig i livet. Jag blir rätt irriterad, då jag trivdes så enormt bra i mitt röda. Jag fick inte riktigt den extrem-röda som jag ville ha, då jag var tvungen att bleka det innan och det vägrade jag. Mitt hår är redan solblekt så att sätta i den färgen jag brukar ha från syoss skulle gett mig den fire-röda direkt! Så jag har gått runt och längtat... nej! Då ska det var en massa andra med samma hårfärg så nu skiter jag i det. Och jag vet att någon/några av er läser min blogg, men vet ni vad? Jag bryr mig inte! Jag vet också att det även inte är exakt samma färg som ni tänkte ha. Men ändå? Hallå? Det är ju bara pinsamt..



Fyfaaaaaaaaan vad jag saknar det. Jaja, nu får det bli som det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0