PANIK

Lite info bara om en tävling jag är med i! Anmäl er HÄR för att vinna 2 valfria smycken från stylegirl.se. Det ända som behövs är att kommentera att du är med!

Just nu springer jag runt i hela huset och letar efter en bikini. Kristin frågade om jag ville följa med till Farhult (?) och sola/bada. Ser inte ut som att det blir av för att jag kan helt seriöst inte hitta en enda bikini. Och då har jag redan ringt mamma och bett henne kolla hemma hos henne. Nej.. ingenstans. Har en kännsla att jag glömde alla på torkstället i italien. Riktigt bra Felicia! Annars vet jag inte vad som händer. Alla är ju helt borta. Kanske drar in någon på en fika i stan?



missu..

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, kul! Lycka till i tävlingen nu! :-)

2011-08-02 @ 15:11:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0