SADFACE

Idag åker mina pågar hem. Mycket, mycket sorligt faktiskt. Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att jag får träffa allihopa igen för helvete vilka härliga människor. Har haft så enormt kul nu de senaste dagarna tack vare dem. Big Love, kommer verkligen sakna er ♥

Jag har precis kommit ut ur duschen hemma hos Frida så nu är jag fräsh och hon luktar bajs. Det är så det ska va. Det är ju jag som är Britney Spears ni vet ;) Haha, mega super. Vad jag och Frida ska hitta på vet jag inte. Men jag vet i alla fall att vi ska träffa dem jag nämde först i inlägget lite senare. Mysigt. :)



Även om vi är rätt fula, så är jag alltid snyggare än dig Frida. Hehehehehehhehehehehe! Bilden tagen för en minutsen, jaadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0