STOCKHOLM BABE ;)

Okej, låten under är så inte min stil egentligen. Men denna låten va awesome.. Beskriver en viss sitation perfekt :)





Tja mina fina bloggläsare. Så.. ni som läser detta när det är nyskrivet är förmodligen sånna coola människor som inte är på eskilsdiscot eller vikenfesten. Folk har kallat dig mig till båda, men.. vad har jag på de ställerna att göra? Nej, jag stannar hellre hemma med lite stockholm/öland pågar. Det är ju så det ska va! Haha, nej skoja bara. Jag ska bara sätta på mig lite varmare kläder sen beger jag mig ut med Karin. Sen ska vi träffa några vänner som vi lärde känna igår. Awesome people's helt enkelt. Men nu väntar karin på mig, så vi hörs ikväll/natt! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0