U DONT KNOW HOW SICK U MAKE ME

Underbar dag på väla med mina fina. Frida, Molly, Isabelle och Fanny. Tack för denna dagen! Vi skämde ju inte ut oss lite. Speciellt inte jag och Frida inne på Desigual då jag och Frida skrattade åt ett skitfult plagg och 2 sekunder senare ser vi hur en tjej bredvid oss kollar snett på oss. I handen hade hon exakt det plagget och hänge tillbaka den på kroken. När vi såg det sprang vi ut med handen för munnen och la oss ner samtidigt som vi fick kramp av gapflabbandet. Så kan man ju också göra... En av miljoner sjuka saker som hände idag. Fyfan vad jag älskar oss! ♥

Denna tröjan fick jag med mig hem från bikbok. Var mest ett sista minuten köp. Ni vet när man bara köper något innan de stänger bara för att liksom? Ja.. så den blev det :) Ser ni slingan? Jag och Frida fick varsin! Vårt nya.. fett! Och juste.. anledningen till att jag aldrig ler på bilder ser ni klockrent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0