DINA ÖGON..

Dryg fredag atm.. Sitter och väntar på ett samtal som ska starta min helg på riktigt så jag tänkte.. Varför inte göra ett blogginlägg sålänge? Hehe. Packad helg och jag älskar det.

Fredag:
Idag har jag gått en runda med un amigo och snackat om allt kaos som pågår. Gracias! Ikväll ska jag ut med ett gäng polare och sen blir det gibbzone inatt. Fattar inte att jag ger mig in på detta men jaja. Härligt!

Lördag:
På dagen blir det sova sova sova. Sen på kvällen ska jag och Frida make some cash! Nej men en familjekompis ska ha 18-fest så vi ska dit och fota allt som händer. Kommer vara död denna helgen...

Söndag:
UPPVISNING! Har längtat som fan efter denna dagen. Efter det blir det lite julskyltning skulle jag tro :)

Mycket mysig helg. Ni då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0