EN RIKTIG FUNDERARE

Tja! Jag vet att min uppdate har varit världssämst denna helg. Men det beror på saker jag inte orkar ta upp. Har i alla fall haft en jävligt mysig helg med alla mina fina vänner.
Men som rubriken säger, en riktig funderare. Jag tänker väldigt ofta på att sluta blogga här på denna bloggen. Varför? Jo, en anledning för att det är så jävla töntigt att blogga. Nej men seriöst.. tjatja bloggen! idag har jag gjort det och det. Kul för er att veta? Nej, inte precis. Det känns lame. Jag tycker om att blogga, men inte på det här sättet. Jag hade i så fall tänkt att starta en ny blogg. Fresh start liksom. Men i den kommer det bli inlägg som jag trivs med att skriva. Den kommer helt enkelt vara så som min blogg har varit den senaste tiden. Väldigt privata inlägg. Så att jag kan skriva ut, för det behöver jag. Den kommer dock inte att vara privat, utan vill ni ha den får ni fråga. Kommer möjligtvis skriva ut den, i fall att det är folk som inte vågar fråga. Jaa.. ni fattar.
Jag ska tänka lite på det.. det lutar mest åt det. Känns helt slöseri med tid i och med att jag har bloggat på detta domänet i över 2 år och det är en väldigt lång tid. Så jag får se... kommer i så fall att bli i slutet av veckan. Who knows?
väldigt oldie.. snart 1 år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snällas kriv ut den för jag vågar inte fråga dig!

2011-12-12 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0