KROSSA ALLA FÖNSTER, SLÅ IN HANS DÖRR

Jag är så förvirrad.. Kärlek är en sååå kaotisk sak. Speciellt när man är osäker. Känner han som jag? Vill han bara vara vänner? Vad vill han? Ja, så jävla förvirrande. Vad ska man göra då? Att berätta hur jag känner kommer inte ens på tanken. Ska jag göra det så måste jag vara säker på att han känner detsamma. annars blir det bara pinsamt.. Men tänk så tror jag att jag är säker men har fått helt fel uppfattning? Nej Gud.. Jag hatar detta. Vi har ju träffats en del. Både ensamma och med våra vänner, det känns rätt. Men det är så jävla svårt att veta. Nej.. Vi är inte där ännu inte på det planet ännu. Ska inte riskera att förlora honom med att berätta för tidigt. Kaos.. Förvirrad.. Mixed emotions.. Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0