WHEN I LOOK IN TO YOUR EYES, THERE'S SOMETHING I JUST CANT DESCRIBE

Mysig dag idag. Kan man säga så? Jaja, vi kör på det. Eatherway, hade extraträning idag på impulse inför showen på söndag. Träffade alla mina fina dansvänner från olika grupper samtidigt. Älskar't. Älskar mina fina dansvänner, för de är så bra! Jaja. På bussen hem träffade jag Johan så det blev att jag hängde med ut med han, Marwin och Jacob. Mycket roligt med mina fula 97or. Haha, härliga killar det där. Kom hem vid halv 10 och nu sitter jag och kollar på criminal minds i min ensamhet. Fick världens bästa idé till en berättelse (kanske inte världens bästa, men ja!) som jag ska använda till vårt svenskaprojekt. Jag har iförsig två halvklara berättelser redan, men det ska nog funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0