Chris Daughtry <3



Jag kommer aldrig att sluta älska denna mannen asså! Hans låtar är så klockrena, så underbara. Helt sjukt. Metaforerna är grymma, musiken är awesome, texterna är känslor man inte kunde beskriva, hans röst är gudomlig. Ja, hans röst är allt och mycket mer! Helt awesome. Han kom fyra i american idol för ett tagsen, men kom mycket längre än alla andra som var med och det förstår man. Även min mamma älskar han här och detta är absolut inte min mamma style ... hehe. Och hans album är det ända som är i vår cd-spelare här hemma och i bilen. Ni måste lyssna på honom!







Daughtry - There and Back again.

Andra grymma låtar av denna guden: Home, It's not over, Life after you, Used to & What about now.




Blev ett litet musikinlägg därja! Men ska bara säga att jag kom hem ifrån dansen och hade det awesome. Nu ska jag duscha och käka. Buhuu... ska tvätta håret och lite av färgen kommer att rinna ut ;'( Men har tagit beslutet att åka till frisör när all färg är ute och fixa det permanent och lite bättre färgat. Vad sägs som det? ;)



Kommer att sakna dig håret ...


Kommentarer
Postat av: lovisa jönsson ♥

vinnaren av dagens blogg är uppe!

ny chans imorgon igen om du inte vann

http://enlovissa.blogg.se/2011/february/vinnaren-av-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-08 @ 20:51:30
URL: http://enlovissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0