Flytta? :D

När jag vaknade vid halv 11 så kom mamma inropades: ''felicia, klä på dig! Vi kanske har fått en lägenhet!'' Så jag klädde på mig mitt mjukisställ och satte mig i bilen. Lägenheten var helt ok. Vi såg den bara på utsidan, men ändå. Hon som har den kommer förbi idag och kollar på vår, så jag måste städa undan. Jag vill inte bo i radhus, jag vill bo i lägenhet. Så jag hoppas verkligen vi får den!



Svar på kommentarer:

Var har du köpt färgen? :D
Svar: Jag köpte den på Butterick's för endast 79;- tror jag det var. Eller så var det 89;-. Den håller i sig i några veckor, så det är inget permanent för evigt typ.

Var har du köpt tröjan? :)
Fin blogg!
Svar: Som jag skrev i inlägget, så köpte jag den på carlings i helsingborg. Den ligger på ett hörn mellan expert och veromoda. Dom har väldigt fina kläder där, vilket många faktiskt inte vet om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0