I'm wearing this!

Ledsen att jag inte skrev igår, men dirr efter träningen ville jag bara vila i sängen lite så somnade jag. Så 9 timmars sömn är aldrig helt fel. Är ganska taggad för skolan, för idag ska jag göra ALLT för att min vackra tröja ska bli klar! Vet att jag har sagt det några gånger, men det är faktiskt inte mycket kvar på den och dessutom så sa slöjdläraren att jag skulle bli klar nästa gång om jag inte snackade bort lektionen. Awesome! :D :D :D

Dagens outfit i alla fall:




Baslinne - H&M
Spetströja - Ginatricot
Byxor - New yorker

Tröjan köpte jag igår för 199 kr. Köpte även en svart/gulig addidas-tröja för 199. Glömde lägga upp det igår. Lite hemsk man känner sig ändå :o


Kommentarer
Postat av: millan

måste träffa dig snart o få se ditt hår!(a) & så fint de var lockigt ;) ( haha, nolifer jag är som skriver sånt här, och du vet knappt vem jag är nu va?(a)? )

2011-02-10 @ 18:21:12
Postat av: Emilah

Håret var jättefint när det var så lockigt! Har du gjort det med en speciell tång eller?



Kram!

Emilah

2011-02-10 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0