Lektime!

Somsagt, moster och hennes kompis kommer hem till mamma idag för att käka och hämta Minus-finus. ♥ Vill inte lämna bort honom, men ibland måste man. Han kommer tillbaka snart :) Vi ska ju bara passa han lite då och då för skojs skull. Och för att det är den sötaste 6 månaders valpen i världen, hihi :)

Så nu ska jag min bäbä ut och leka lite. Måste ju säga hejdå på ett bra sätt. Min lilla påg ♥





Haha, var tvungen att ha med den sista bilden bara för att den är så sjukt häftig. För er som undrar så gäspar han och jag såg det som en perfekt möjlighet att ta en bild då så jag gjorde det. Lite creepy ändå. Nej, men nu står han här och slickar på mina fötter och vill ut, så jag måste bege mig nu. Puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0