McDonald's ftw!

Hann inte blogga imorse eftersom att jag vaknade 20 i 8 och börjar 10 över. Men ändå hann jag duscha och fixa till mig. Är man inte enormt skillad då?

Dirr efter skolan drog jag och Molly ner till stan/stattena för att göra en aktivitet inom vårt projekt med McDonald's. Vi gick runt i ca 2 timmar på restaurangen och frågade 21 st en massa frågor. Fett kul var det... hehe! Men det bästa av allt var att vi fick vars ett mål HELT GRATIS. Fyfasiken vad gott det var! Älskar dig Peter Persson, hehe.

När jag kom hem så spikade jag upp flaggan som vi fick låna på mitt rum och sen käkade tacos. Fast denna gången hos mamma. Är det inte typiskt att vi äter tacos typ 2 gånger om året. Och just när jag äter det hos pappa, så har mamma lagat det dagen efter. Typiskt!





Flaggan var fetestor! Helt jävla awesome! Vi fick även kepsar, ballonger och sugrör. För er som inte vet så ska vi ställa ut detta företaget på en mässa nu om någon vecka. Så ska vi göra allt för att locka dit en massa människor. Så vi ska lägga skitmycket sugrör i en burk så får man gissa hur mycket det är. Den som är närmast får ett helt gratismål på mc. Så kom till sundspärlan den 17 februari så kanske just du vinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0