Min babe är den bästa (A)

Har precis kommit hem och fryser röven av mig. Har frysit hela dagen och varit iskall! Askul hade jag i alla fall. Åt en massa gott... hihihi. Nu sitter jag och snackar med min baby. Han är bäst ♥

Bara jag som inte visste att det var melodifestivalen idag? Är inte alls taggad i år. Inte för att jag brukar vara det, men nu tycker jag knappt att det är roligt. Jaja, får väll kolla ändå. Har inget bättre för mig.

Dagens artister:
Dilba
Swingfly
Jenny Silver
Jonas Mattson
Le Kid
Rasmus Vidberg
Pernilla Andersson
Danny

På bilderna ser swingfly coolast ut, så än så länge så är det han som ska gå vidare i mina ögon. Han och Danny :) Men sen återstår det och se låten. Det är ju trots allt det som är viktigast. Inte för att jag bryr mig men... :D



Tunika - Gina
Byxor - &
-
Ser mycket mörkt ut på bilden, fast det inte var så mörkt i verkligheten. Man kan ju inte komma på dop helt svart, ellerhur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0