Raggeaton?



Let's get retarded!
Haha, bara för att jag ser retarderad ut på bilder. Jag gillar inte att vara seriös. Men vad tycker ni om håret mitt? Själv älskar jag det. Jag fick positiva reaktioner i skolan idag och många ville att det skulle vara så permanent. Jag vill också permanenta det, så om någon månad så kanske jag gör ett frisörbesök och får det precis som jag vill ha det. Vem vet? ;)

Idag skulle egentligen putte komma hit, men han segar på sms och jag har fett mycket plugg så jag tror inte det blir något. Dock har jag dans vid 6-tiden tror jag. Jag vet inte riktigt om jag ska, eftersom att det är raggeaton och jag tycker inte om det så mycket. Men man ka la ändå ge det ett försök? Men nu måste jag plugga röven av mig så att jag inte kommer efter med engelskan.

Ni vet, jag jobbar väldigt noggrant när det gäller engelska och då måste jag alltid lägga på ett kål i slutet så att jag ska bli färdig. :) Men love english ♥ Jobbar om Eminem - Not Afraid atm. Vi ska analysera låten. Tycker faktiskt att det är ett roligt arbete.

Nej, men nu babblar jag för mycket. Bilder sen skolan/spanskan kommer upp sen. Ingen vacker syn :)

Kommentarer
Postat av: soffe

snyggt!

2011-02-07 @ 17:45:54
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0