Religion suger...

Har precis kommit hem ifrån skolan. Slutade engentilgen klockan två men jag satt kvar en timme med amanda för att snabba på med religionen. Vi har fått världens svåraste arbete och vi ska vara klara typ... snart. Vi ska jämföra alla fem världsreligioner och jämnföra olika punkter. Asså, svårt att förklara men det suger i alla fall.

Har tre danser + sångpedagog idag. Fast jag mår inte rikigt bra just nu, så ska ta och käka lite och se om det blir bättre. Är illamående och allmänt seg ni vet. Ska faktiskt göra lite nudlar :) Det var ett tagsen!



Jag älskar dig bästavän. Det kommer att bli bra snart och jag hjälper dig på vägen. Alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0