TIDINSTÄLLT - Matprogram.

Tänkte skriva ett inlägg om hur ytterst mycket jag hatar matprogram & tjockis program. Så om ni pallar läsa så gör det. För tror jag inte är ensam.

Man sitter hemma och kollar på tv. Ett tråkigt ''du är vad du äter'' kommer på tvn och du bara... pallar inte. Du bytar kanal och där är ''Laila Bakar''. Det programmet gör inget bra. Man blir bara jättesugen på kakor vilket gör att man blir fet om man äter för mycket. Så man bytar kanal. Jaha, biggest loser. Visst, det är kul. Men det har blivit lite uttjatat nu. Eller är jag den ända som tycker det? Man bytar kanal och där kommer: GORDON RAMSAY - THE F WORD.

Ord kan inte beskriva hur mycket jag HATAR detta programmet. En gubbe som står och skriker på folk som är under press pga att maträtten är för grön eller någon annan patetisk anledning. Du tror man sitter och tittar på detta programmet och blir glad av att han skriker på folk? Nej, man blir ju bara stressad. ''OMG, THE FOOD IS ONE DEGREE TO HOT, WE GOT TO DO IT ALL OVER AGAIN!'' Man börjar ju undra? Okej, jag överdrev såklart men ni förstår vart jag vill komma?

Jag hatar verkligen detta programmet så enormt mycket. Ut med det ur tv tablån för helvete. Ut med alla matprogram ur tablån och sätt dom i en canal+ - mat för folk som faktiskt är intresserade av det. Wow, typ 1.

Ja, men nu måste jag gitta. Bara jag som har denna åsikten?




Kommentarer
Postat av: lovisa jönsson ♥

vill du bli dagens blogg?

anmäl dig här då:

http://enlovissa.blogg.se/2011/february/dagensblogg.html#comment

2011-02-08 @ 18:50:01
URL: http://enlovissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0