TIDINSTÄLLT!

När jag ser en felstavning så kollar jag alltid om bokstäverna på tangentbordet var nära varandra. - Hahahaha, den stämmer till hundra procent! Jag gjorde det senast för ungefär 5 min sen! Haha, varför gör man det ändå? xD

Svar på kommentar!
Vad är ATM förkortning av? Kan du några fler?

ATM = At the moment = Just nu, typ. Ja, jag kan en massa fler så här får ni en del av det jag kan, eftersom att jag har brottom.


ATM = At the moment = Just nu
BRB = Be right back = Kommer snart tillbaka
AFK = Away from keyboard = Borta från tangentbordet
IDC = I dont care = Jag bryr mig inte
IDD = Inded = Håller med
IDK = I dont know = Jag vet inte
FFS = For fuck sake = Förfan
FTW = For the win
BTW = By the way = Föresten
IRL = In real life = I verkliga livet
ROFLMAO = Roul on floor, laugh my ass off = Rullar på golvet och skrattar röven av mig
WTF = What the fuck = Vafan?

Jag hinner inte skriva mer men det var dom ''kändaste'' typ.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska du inte skriva min förkortning? ;D

L.M.A.O.S.M.T.I.C.FI.B.O.A.F.I.G.T.T.A.S.T.A.F.A.N.O.B.T.H.A.N.I.A.A. = Laughingmy ass off so much that I couldnt fix it back on and had to go to the ass shop to ask for a few one but they didn't have any so now I am assless

2011-02-02 @ 16:36:39
URL: http://kristinunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0