Varför jag aldrig går ut osminkad!



Ledsen för rutan, men den behövdes verkligen! I alla fall, hundra procent osminkad och helt kritvit i ansiktet. Okej, inte den bästa bilden precis men ni förstår i alla fall. Dock kan jag inte undangå ifrån att säga att jag ÄLSKAR mitt hår. Fan va fint det är! Om man får säga så utan att verka egotrippad ;$

Min statistik har sjunkit med ca 40% de senaste två dagarna. (Orkar inte att jag satt och räkna ut det nyss) Skyller på skolan, hehe. Nej, men man har alltid bäst statistik på helger och vinterlov. Eller... i alla fall jag.

Ni med blogg, när har ni som bäst statistik?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du per dag ungefär?

2011-02-08 @ 23:09:07
Postat av: hallonmamma

Jag har bäst statiskt ju mer jag uppdaterar. Skriver jag inte på flera dagar, har jag typ inga läsare alls. Men så fort jag laddar upp något, då kommer läsarna :P Speciellt om jag skriver två inlägg. Annars brukar de vara sämre på sommaren, vem vill sitta inne och läsa bloggar då liksom? ;) Hur många läsare har du?



Ditt hår är verkligen asssnyggt!

2011-02-09 @ 09:46:11
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0