♥ Con la musica de mi lado yo para hacer todo. La musica <3

Anledningen till att jag inte har uppdaterat är pågrund av att min dator har damp. Internetsladden är helt damp. Måste skaffa en ny snart, hehe. Sitter i alla fall på mammas nu. Busigt!

Min mormor kom hit igår och ''passa'' mig medans min mamma är i holland. Hon kommer hem idag, men mormor sover över tills imorgon så jag tänker spendera min dag med henne. Träffar henne jättesällan eftersom att hon bor i perstorp. So that's my life idag. Tänker inte vara social på bloggen eftersom att internet stängs ner hela tiden så jag pallar inte kämpa emot det.

VET NI, VET NI, VET NI? Jag fick över 64 000 på endast en wish på robot unicorn attack. Eller som hanna sa: Robot Unibrown attack. HAHAHAH! Fick sammanlagt 84 000. Faila på dom två sista. Visst är jag bra?




Eminem ft. Pink - Wont back down



Sötnos till lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0