♥ DUDE!! she called you swedish!.. OH HELL NO! .. wait...? Swedes are awesome!

Havent updated today beacuse i have been taking care of my little brother a bit. We have baked muffins and played all day. He is far from normal and i'm pretty sure that he got it from me ;)

Pallar inte min engelska... hehe. Men ska börja packa mina grejer och kanske chilla lite till. Magen är full efter allt godisätande idag! Har till och med en Ben n' Jerry's i frysen men jag får ta och vänta med den tills nästa vecka tycker jag. Orkar inte äta den nu... hehe.

Jag ytterst lovar att det kommer att komma upp ett videoinlägg aldelles strax som bevisar hur onormala jag och min lillebror är. Men vaddådå... älskar honom ändå! ♥







Några gulliga bilder på mig, min lillebror och elvis som ung hehe. Han är faktiskt läskigt lik min pappa när min pappa var runt 20 och smal. Nu är han en 44 årig gammal gubbe med stooooor mage. Hehe, älskar min kära björn till pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du att du sjunger fint???????????

2011-01-21 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0