♥ Dude...I watch all the CSI's, Ncis, and Criminal Minds. I can make your death look like an accident.

Nog ovant att vakna såhär tidigt, har helt ärligt ingen aning om varför. Hmm...? Min dröm inatt kommer jag inte riktigt ihåg, men det var något sjukt som att jag shoppade på väla med voldemort typ? Asså, helt jävla sick. Varför skulle jag gå och shoppa med voldemort? Nej tack... Han har långa, äckliga naglar och han har en svart klänning typ. Ingen smak alls ...

Nog normal jag är. Varför säger jag nog i början av varje ''stycke''. Haha, palla mig. Men idag ska jag träffa Alisya i stan tror jag. Dock regnar det, menmen. Vi får klara oss, hehe. Sen ikväll blir det tjejkväll med mys och trevlans hemma hos sophie. Vi sover även över där och har det trevligt. Oj, jag insåg nyss hur ytterst fel det lät...



Detta är väderprognosen för helsingborg. Det börjar bli ganska bra nu, ellerhur? Jag menar, idag är det runt 4 grader. Snart är det sommar! *happyface* (Snart och snart... men man kan alltid hoppas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0