♥ Ett självförtroende handlar inte om att vara stöst, bäst och vackrast...

När många folk träffar mig några gånger utan att lära känna mig kan tro att jag har ett jävligt bra självförtroende. Jag kan erkänna att jag uppträder ganska självsäkert och kan betee mig på ett sånt sätt att det verkligen ser ut som det. Det kan verka som att jag har så pass bra självförtroende så att jag kan prata hur mycket jag vill och vara mig själv. Vilket vissa folk anser att jag skämmer ut mig själv... he-he.

Men i själva verket har jag sämst självförtroende. Nekar alltid till komplimanger och sånt. Men dock kan jag säga saker som att jag är bäst, cool och tuffast i världen. För det är jag ;) Men när det kommer till tex utseendet och min personlighet så är det NEJ för mig direkt. Kan inte ta emot komplimanger, eftersom att jag inte håller med. Fråga min baby ♥ han får damp på mig när jag aldrig håller med. Men jag har dålig självkänsla även om en massa inte kan tro det.

Men ni ska veta att det inte hindrar mig ifrån att leva livet. Jag är mig själv och vågar det också. Kopierar inte andra och försöker va någon annan. Vill vara den jag är och en massa folk tycker väldigt illa om mig för det. Men jag skiter i det. Jag känner inte dom så varför skulle jag bry mig?



This is me.

Kommentarer
Postat av: JB

Finast, snyggast och bäst i världen, oavsett vad du säger <3

2011-01-20 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0