Fångarna på fortet!

Är klockan endast halv nio? Jag svär, det känns som att hon är typ elva eller tolv. Men mina planer nu blir att byta om till pyjamas och sen krypa ner i sängen brevid min lillebror och kolla på fångarna på fortet. Kommer somna tidigt idag, det är awesome.

Som ni ser så har jag bytat designen nu. Vad tycker ni? Denna eller den förra? Jag har den förra sparad på en annan blogg, så om den andra var finare, så bytar jag tillbaka till den. Vad tycker ni mina trogna läsare, vilken är bäst?


Måste fixa lite mer grejer också, tex menyn som har hoppat ner. Men ska fixa det när jag har lite bättre nät. Men vi hörs imorgon, så ska felicia gå och nanna nu. JAAA redan! Men det finns inget annat att göra, så varför inte liksom? :)



fisbror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0