♥ I don't care what they say, i'm in love with you...

Min finaste, du är det bästa på denna jord ♥

Sitter i skolan nu. Haha, skrev ett inlägg hemma men kom på att jag glömde trycka på publicera-knappen. Bra jag är ellerhur? Jaja, men har lunchrast nu och känner mig nörd med olivia som vanligt när vi sitter här vid samma datorer varje rast medans alla andra spelar ''bordtennis''. (Bara för att störa dig babe!) ;) Vill gärna vara med, men jag suger på pingis så jag avsår hellre... hehe.

Efter lektionen har vi engelska eller idrott. På idrotten ska vi ha dans och det är awesome! ♥ Bara vi inte har sån, tönt dans! Hehe! Love dance <3

Skulle häsla från fula sophie. HAHAHAHAHHAHAHAHAH! Pusses!



Hehe, bild sen somras typ. Om ni inte ser så står det YO!
Fotograf: Cooola Molly Ekelund!


Kommentarer
Postat av: elisophie

jag är snyggish :c

2011-01-25 @ 16:01:16
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0