♥ I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it.

Hejsan Svejsan bloggen! Idag är det en glad felicia som skriver. :D Finns det något härligare än att åka skridskor med sina absolut bästa vänner? Nej, skulle inte tro det. Har haft en helt amazing dag på ishallen och åkt så att jag har världsont i fötterna nu. Men det är det värt! ♥

Bilderna är tagna ifrån FRIDAMATILDA. Klicka på denna raden för att komma till hennes blogg.



Isak, Filip Fredrik, Simon, Johan, Frida, Jag och Molly leker coola. Men vi alla vet att jag är coolast av alla i världen! :)



Frida y Molly es mucho fresco!



Frida, Molly och Jag. Söt! :D



Simon, Jag, Molly och Frida. Faast... mycket man ser simon då! ;)


Kommentarer
Postat av: elisophie

sadface... och så sitter man som ett ensamt emo här hemma och ska vara emo hela helgen... BLÄ.

2011-01-28 @ 14:28:05
URL: http://elisophie.devote.se
Postat av: Anonym

HAHA vi leker INTE vi ÄR coola felicia !? :) §

2011-01-28 @ 15:52:18
URL: http://ekelunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0