♥ I had the time of my life!

Då instartar vi 2011 här på min blogg. Hoppas verkligen att ert år kommer att bli lika galet som jag vet att mitt kommer att bli. Får inleda mitt år med att ha en underbar pojkvän och underbara bästa vänner. Kan det bli bättre?

Har nästan precis kommit hem ifrån everything. Hade skitkul! Var först hos mamma, sen hos pappa, sen drog jag ut och träffa lite random people. Stina, Nikita, Benjamin och Joel. Megahärligt var det faktiskt. Fast skulle varit ännu bättre om min älskling också hade varit där, men dock inte :( Love you babe ♥

Nu tänkte jag faktiskt sätta på årets första film. Får se vilken det blir. Fick även en kommentar för ett tagsedan om att jag skulle fixa en sån resumé av 2010 som jag gjorde i början av bloggen, då det var 2009. Håller på med en sån nu också. Allt för mina kära bloggläsare. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0