♥ Läraren : - Vad har du om du har fem äpplen i ena handen och sju äpplen i den andra handen ? Pelle : Ovanligt stora händer ?

Om man vill följa min designgång så kan man gå in på denna bloggen: http://feliciaofsweden.blogg.se/test

Gör om min design där och sen klistrar jag in den riktiga stillmallen och kodmallen, så att det blir min design. Men om ni har några synpunkter eller önskemål på designen så kommentera den här bloggen och skriv gärna vad ni tycker. Har hållt på med designen nu sen förra inlägget, vilket är 6 timmar. Och ja, jag har pausat lite emellan. Men jag har lärt mig en massa nya saker och har även lärt mig ett nytt redigeringsprogram som heter gimp, hehe.

Men hade tänkt att hålla på i ca en halvtimme till. Ska ju på bröllop imorgon, så måste upp tidigt och köpa klänning och allt. Men nu ska jag fortsätta och fixa lite mer med den nya desingen. Den är sprillans ny! :)



Fortsättning följer... *dun, dun duuuun*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0