♥ L.M.A.O.S.H.T.I.F.O.T.F.A.D.B.L.T.W.A.D.A.S.H. B.M.B.T.L.J.B.E.S. = Laughing my ass off so hard that I fell on the floor and died but luckily there was a doctor around and so he brought me back to life just before Eastenders started :)

Nog fint att jag vaknar vid 1. Ganska härligt ändå faktiskt. Inatt drömde jag att jag var någon slags ''saver of the day'' som typ, harry potter och alla sånna. Men i alla fall, så var det ett krig mellan min sida och den andra sidan, där bossen var en schäfer. Så typ, hoppade han på mina soldater så att dom blev små pilar. Men så hade jag en sån power, så att jag kunde återuppliva så om jag flög in i pilarna så blev dom till svarta moln. Sen fick de svarta molnen flyga ner till en sjö och bada i någon sekund. Sen kunde dom kriga igen och vara ännu starkare!

Haha, härlig dröm va? Nu ska jag kolla på the big bang theroy tills stina vaknar. Ohh... ett sms från stina. Men skit samma, kollar lite BBT ändå :)



haha, lite läskig oldish bild ifrån början av sommarlovet. Lite brun ändå ;$

3 dagar kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0