♥ love is just a word until someone comes along and gives it meaning.

Sitter i skolan och väntar på att min lärare ska komma och hjälpa mig. Har väntat i snart en timme. Var fan tar han vägen? Ja... jävla lärare. Håller på med ett projekt om hörlurar med sophie. Kul liv vi har. Hon är inne på random bloggar och jag bloggar själv samtidigt som jag klagar på hur mycket jag hatar balett. Sophie säger att jag har fel, men jag äger ut henne med mina argument.

Efter skolan har jag konfa, så jag kommer att slänga upp lite tidinställda inlägg så att ni inte blir helt utan uppdatering. Så puss på er ;*  Nu har vi rast.



Good old days... haha! Joppa... jag saknar dig :(

Gå in på hans sån, myspace och kolla hans låtar vetja!

http://www.myspace.com/twobrotherscrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0