♥ Mind your own business and check your sources before you open your moth!




Haha, jag pallar inte! :D Pallar inte sitta här och skydda mig själv emot en anonym jävel, men bara för att du äger dig själv så måste jag skriva detta.

Jag älskar Eminem och det har jag gjort ända sen jag hörde Cleaning out my closet och The real slim shady för första gången ungefär 2002. Jag har varit ett troget Eminem-fan sen jag var 6 - 7 så ja, eminem är min gud. Min storebror Julle älskade honom när han var i sin tonår så jag växte upp med denna musiken.

Och E:t är vänt åt andra hållet med en viss orsak eftersom att eminem alltid skriver eminem med ett felvänt E. Så att jag inte kan stava hans namn är ju dock en aning överdriv... haha? Så att du klagar på mig när du inte ens vet sanningen är ju bara helt patetiskt. Du skriver inte ens ditt namn så att kunna svara så måste jag göra ett helt inlägg om det? Så slöseri på min tid! :)









Så bara håll käft ! :D

Eminem ♥



Kommentarer
Postat av: elisophie

hhahahah... larvig kommentar.se ^_^

2011-01-28 @ 16:55:15
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0