♥ No one knows, except me. Nobody knows what's inside my mind. Not a single one knows, why i did what i did.

Bara jag som tycker att Akon har sjunkit såååå lågt när det gäller hans musik? Hans gamla låtar är sjukt bra. Tex lonley, beautiful och Sorry, blame it on me. Klassiska, underbara låtar. Sen kom han med i wanna fuck you som är helt kanon också. Men sen denna I Just Had Sex. Vad fan är det?

I just had sex and it felt so good.
A woman let me put my penis inside her.
I just had sex and ill never go back
to the not having sex ways of the past.


Vad är detta för låttext. För mig låter det såhär: ''äääntligen! Jag har inte haft sex på 10 år eftersom att jag är så jävla ful, men nu äntligen så lät en, förmodligen lika ful kvinna mig att stoppa in min snopp i hennes vagina. Herreguud!'' Akon's välskrivna och underbara texter ersätts med detta? Nää.. då får det lov att va. Jag som hade min akon-tröja på mig tog precis av den. Blev enormt besviken...

Och versen är nog det mest patetiska. Fyfan...







Ja... man ser ju klart och tydligt vilken som är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0