Puffelipuff...

Har varit hemma i ungefär en halvtimme nu. Var hemma hos kristilin och vi snackade om allt och inget samtidigt som vi ja... var oss själva. Det slutade med att vi lekte terapefter och dansade lite till cäpä-musik. Vi är inte normala vi ♥

ATM har jag ångest. Min mobil har inga alls batteri och jag vet inte vad jag ska göra. Hittade en gammal mobil i min låda, men ska kolla om jag har en laddare till den. Har för mig att den var låst till ett viss abonnemang, men kommer inte ihåg vilket. Hoppas, Hoppas, Hoppas Telenor. Annars dör jag typ... :( Vet, det är sjukt synd om mig. Har ångest som in i helvete... omg!


Nu ska jag lösa mysteriet om min mobil sen fixa lite saker för imorgon.



129 jävla puffar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0