♥ SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1!

Delar in det i två delar, så att det inte ska bli för mycket text i ett inlägg. Så here you go!

Varför älskar du mig så jävla mycket?
Svar: Härlig fråga stinis. För jag älskar sånna frågor riktigt mycket. Jag älskar dig för att du är så fett skön. Du typ... är dig själv när du håller på och skämmer ut dig. Och jag älskar det. När vi skämmer ut oss tillsammans! Loveu! ♥ (och detta är samma svar på den sista frågan stina)

Vilken film är din favoritfilm?

Svar: Finns en massa att välja på. Men måste säga alla harry potter filmerna och 8 miles med eminem ♥

vill du joina helgen?

Svar: Joina vad? :)

vilken bhstorlek har du? ;)

Svar: 75A/70B

hur gör du så du blir så bra i sängen, alltid lika roligt hahaha :D
Svar: Du vet, jag kör mina moves. Jag snarkar och snorar. Så sjukt bra i sängen när jag sover!

vrf vill du umgås med mig? :)
Svar: För att du verkar fett awesome!

ska du börja på danchall som jag ?(a)ahaha fin fråga

Svar: Jag vill jättegärna börja på dancehall, men jag är inte säker på att jag får ett VIP-Kort på impulse som jag jättegärna vill ha. Men får jag det så ska jag. Annars.. nej :(

vad fick dig att börja dansa? ;)
Svar: Först och främst filmen Honey, som fick mig att ta tag i dansen. Har alltid älskat det. Men sen har jag även sätt min ''syster'' Nikita dansa och min kusin Domme, som har gett mig insperationen till det!

Vad är dina planer för framtiden? Barn, karriär osv?
Svar: Jag vill igentligen inte ha barn och sånt. Skulle egentligen vilja satsa på min karriär och komma långt på det istället. Men om jag verkligen träffar den rätta killen så kommer jag gifta mig med honom. J ♥

Vad skulle inte du kunna leva utan?
Svar: Kärlek.

Om du skulle vunnit en miljon kronor, vad skulle du gjort för pengarna?

Svar: Tagit alla mina vänner på en rejäl shoppingrunda och köpt allt dom pekade på!

Hur känner du Momir?
Svar: Min kära kompis Beeeeenjamin ringde mig och fråga om jag var singel. Så gav han mig momirs nummer så började vi snacka och lära känna varandra :)

Tror du ert förhållande håller länge?
Svar: Är ingen spåkvinna, men jag hoppas verkligen <3

Vem är din allra största idol om du bara får välja en?
Svar: Utan tvekan, eminem ♥



Hoppas ni blir nöjda med svaren. Resten av frågorna kommer upp senare. Så ni kan fortsätta fråga om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0