♥ SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2/3!

Top 3 Favoritlåtar just nu? :)
Svar: Utan inbördes orning, hehe. Papers - Usher, OneRepublic - Secrets & Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie. (Part 1) Finns skitmånga att välja, men det är nog dom jag lyssnar mest på för tillfället.

saknar du mig ? älskar du mig ?
Svar: Liz, Jag saknar dig så sjukt mycket! Och hur kan du ens fråga en sån fråga. Klart jag älskar dig. Twin ♥

vilket smink använder du ?

Svar: Jag använder Fondation, just nu H&M's eller en från london. Vet inte vilket märke. Sen använder jag ibland vanligt puder ifrån isadora. Och brownzing puder som rough ifrån isadora. Mascara ifrån clinique och H&M.

favorit affär?
Svar: Hmm.. måste säga only :)

favorit klädesmärke ?
Svar: Har inget speciellt eftersom att jag inte äger så mycket märkeskläder men jag tycker att odd molly är väldigt fint. :)

Hur många gånger har du varit riktigt kär?

Svar: En...

Vilken/vilka kändis/kändisar ser du upp till och varför?
Svar: Eminem, för att han kan beskriver de kännslor som jag inte kunnat uttrycka och han har svar på allt. Han är allt ♥ Sen är han så jävla sjuk också. Vissa av hans texter är så sjuka så man typ, dör. Haha, älskar honom!

Vill du jobba inom musik när du blir stor och isåfall som vad? (Sångerska, pianist o.s.v.)
Svar: Ja, musik är det jag brinner för. Jag kanske skulle vilja börja smått med bakrundsångerska eller DJ. Men sen skulle jag vilja bli artist eller en sån som David Guetta. Vet inte riktigt vad det heter. Men låtskrivare och fixar musiken och sånt. :) Hänger på hur jag sjunger när jag blir stor!

Ditt/dina favorit tv-pogram?
Svar: HIMYM och DH!

Hur ser en perfekt vardagsoutfit ut för dig?
Svar: Hiphop min vän, hiphop. Haha, nej. Vilken konstig fråga? Haha. Men typ... Magtröja. Gärna ett linne under. Militärgröna byxor och ett par snygga converse. Färger som sticker ut typ...

Vad tycker du om mode och följer du något speciellt?
Svar: Vissa brinner för mode medans vissa kör sin egen stil. Jag bryr mig inte om mode utan har på mig saker som jag tycker om och känner mig bekväm i. Om det är mode eller inte skiter jag fullständigt i. Har aldrig förstått mig på det ens.

Om en "dörr öppnades" så att du kunde bli känd, skulle du vilja bli känd då eller inte?
Svar: Ja. Helt ärligt, ja. Det är mycket att ta på sig men jag är riktigt trött på detta vanliga tråkiga tonårslivet. Jag vill ha mer! Vill uppleva allt och ha kul.

Vilket yrke skulle du föredra: Sångerska eller Skådespelerska?
Svar: Helvete vilken svår fråga. Skådespelerska tror jag!

Vill du bo i den staden du bor i nu när du blir stor eller skulle du vilja bo någon annanstans?
Svar: USA! Helt klart! Eller halmstad (a)

Vilka länder har du varit i?
Svar: USA, Sverige, Dannmark, Tyskland, Kroatien, Bosnien, Spanien, Grekland, Turkiet, Cypern, Frankrike. Finns fler kan jag lova, men kommer inte ihåg för tillfället!

Vem/vilka av dina kompisar skulle du vilja åka med på solsemester?
Svar: ALLA!

Vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö?
Svar: En motorbåt, GPS och en stooooooor dunk bensin!

Vem skulle du helst gå på en dejt med: Justin Bieber eller Nemo Hedén?
Svar: MEN FÖRHELVETE!! NEEMO!!!!!!!!!! ♥

Om Justin Bieber frågade chans på dig (HAHA)och du var riktigt kär i han, skulle du säga ja?
Svar: För det första, så skulle jag aldrig någonsin varit kär i honom (igen) och ja, det skulle jag. ENDAST för att krossa honom... hehehhe! (6)



Loveya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0