♥ Well... I may look calm, but in my head, I've killed you three times..

Hemma från en heeelt sjuk dag/kväll/natt/morgon. Sjukaste på länge. Hade så sjukt roligt asså, fyfasen. Kan ''sammanfatta'' det hela med enkla ord. Då säger jag: Konstiga sällskapsspel, magnus ugglas mor, singstar i 3 timmar fast vi dock sjöng jävligt falskt och jävligt fult. Haha, men vad ska man säga? Det är det som är det roligaste! Dessutom, hur hårt dom än försökte så kunde Hanna och Ellinor inte slå mig. Jag är grym när det kommer till disney channel låtar. HAHA! Det blev 10 - 3 till mig, mjo. Liiite ägda? Jag och kristin spelade shrek på tv-spel i 5 timmar i sträck! Kan ni tänka er det? Från klockan 4.00 till 9.00 på morgonen. En jävla massa facerape, folk som somnade vaknade upp med ljudet av grytlock och kastruller som slogs emot varandra och när dom kollade sig själva i speglen insåg dom att det dom hade fått muschtash, skägg, unibrown och lite sånt i ansiktet.

Dock dygnade jag, sophie och kristin. Bara vi som vi som ville och pallade. Har varit uppe i 28.5 timmar just nu och har inga planer på att sova än. Är långt ifrån trött. Bara enormt hungrig, så ska laga lite mat och sen bada i badkaret, hihi (a)

Men hade en sjukt härlig kväll och då menar jag sjukt. Fan va vi är konstiga. Älskar oss! ♥ Dock, var de roligaste ideerna mina... SÅKLART! Haha, så sant. Pallar seriöst inte mig, hehe. Bilder kommer sen. Ni kan få en nu.



Haha, mitt konstverk! Så går det om man somnar under ett dygn. Helt ärligt, så lanade jag och kristin. Fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0