CHOCKAD

Förlåt för att jag är helt lost. Men det är sånt som händer ibland förstår ni ;) I alla fall... kom hem vid 1 efter att ha varit ute med ett gäng awesome killar. Big love där ni. Sen så hängde även min lilla bebis med ut. Lite sorligt att det var hennes sista kväll... imorgon klockan 1 händer det. Jag ska göra allt med henne imorgon. Vara ute hela dagen och fota en massa, låta henne träffa alla sina vänner en sista gång, spendera all min vakna tid med henne. Ja... allt. Jag kommer sakna henne så otroligt mycket. Jag kommer inte klara mig, helt ärligt.

Älskar dig så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: josefin hansson

hej, såg att du skulle vara med i stjärnjakten på helsingborgsfestivalen? grattis! det ska jag med, fast i barnkategorin, hahah ville bara säga det, lycka till! :D

2011-07-21 @ 20:36:41
URL: http://annajosefinhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0