OSLAGBART

OCH FYFAN VAD JAG MÅR BRA! Det var lääänge sen jag mådde såhär bra. Jag älskar mitt liv så enormt mycket just nu. Dansen idag gick så jävla bra. Visst, jag tabbade mig några gånger men det gör inte någonting för det var awesome ändå. Jag bara säger det, den bästa födelsedagen någonsin! Tack till varenda en människa som var där! Till och med du, fyllegubben som kom och gav mig en komplimang om att jag dansade bra igår klockan 15.00 fast jag inte var där!

Fyfan vad jag älskar dansen. Folk förstår inte. Vissa av mina vänner kan säga saker och ting ironiskt när det kommer till en av mina motton i livet: Dance is not what i do, it's hwo i am. Men det stämmer verkligen. Jag älskar att dansa inför publik. Responsen idag var så himla underbar. Folk jag inte hade någon aning om vilka dom var kom fram till mig och sa att jag dansade bra. Riktigt många randoms har skrivit till mig på facebook att jag var grym och allt. Jag älskar det. Mitt självförtroende är på topp. Tack till alla som gjort det möjligt.

VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!


Kommentarer
Postat av: frida

du förtjänae en sån här bra dag o jag älskar dig lite ändå <3

2011-07-30 @ 14:01:56
Postat av: Sara

Vart tränar du dans? Jag ska börja gymnasiet i Helsingborg nu och vill gärna börja på dans.

2011-08-03 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0