AWESOME DAY!

Faaan vad jag älskar mitt liv när det är som idag. Riktiga sommardagar är vad det är! Min dag har varit fett awesome och jag har alla att tacka. Där av den dåliga uppdateringen. Ledsen, ledsen. Drar igenom min dag snabbt. Redan vid 12 tiden tog jag, frida och isabelle bussen ner till fria för lite bad, solande och volleyboll med ett gäng awesome peopel's. Sen drog jag och frida vidare till gröningen för att träffa emma och hade jävligt trevlig. Sen vandrade vi till fria igen för mer volleyboll. Sen drog jag och frida hem vid 6 för pizza ätande och gossipgirl. Awesome. Och nyss kom jag hem ifrån en snabb runda med några larödspågar och kristin.

Fullspäckad dag och där uppe har jag inte ens nämt hälften! OCH NI SKA FÅ TVÅ AWESOME PIC'S SEN! På mig och två ''kändisar''! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0