EMINEM, I WOULD GIVE AN ARM FOR YOU!


Meningen att ni ska kolla på min söta hund på den andra bilden! Själv liknar man en seriös apa där, hehe!

+ 12 dagar kvar till skolavslutning
+ Är helt ensam hemma i natt, awesome!
+ Ingen läxa att tänka på
+ Jävlar vad många snygga killar det finns!
+ Mitt beroende av eminem är tillbaka!

- Killar är getter. Helt seriöst!
- Vänner som inte inser att det är de som har gjort fel i ett bråk suger
- Kärlek är skit... till och med efter 19 månader
- Min mobil har inga batteri och laddaren är borta... igen
-
Folk som snackar skit
- Fjortistjejer...
- Pga mobiljäveln kan jag inte smsa med han...

En sak jag bara måste ta upp! Smink... idag sminkade jag mig för första gången på länge och jag fick hur många komplimanger som helst av olika folk. Det har hänt några gånger då jag känt för att göra det. Men nu för tiden går jag oftast utan smink varje dag och jag får inte en enda komplimang. Inte undra på att man känner sig sötare med smink? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0