SVAR PÅ FRÅGESTUND! DEL 3

Vad hade du tänkt att göra nu när dansen är slut?
Jag vet inte. Jag kanske ska ge den nya dansläraren en chans, men jag vet inte. Frida är lite på mig att börja på gympa. Damn vilken kropp man får av det. Men det är så.. fult på något sätt :) Jag vet inte vad jag ska göra, men något blir det i alla fall.

Hur hade du tänkt ditt liv som vuxen? Alltså med familj och karriär?
Familj = Nada! Min karriär ska sättas före familj. Jag ska ju som sagt bli känd, hehe. Men en fin pojkvän då skulle sitta fint. Dock inga barn!

Om du fick bestämma, vad skulle ändras i världen?
Att det var mer jämnställt liksom. Och att alla snuskigt rika bidrog till de som svälter osv.

Vad är det bästa/sämsta med din skola?
Bästa är la att våra lärare är rätt seriösa. Vi får saker ordentligt gjort och till skillnad från andra skolor så tar de unikum på allvar. Och har man en lärare som gör det så är det ju fan awesome. För tack vare unikum så har jag stärkt mig i en massa skolämnen! Det sämsta är att våra lärare är rätt seriösa. Haha! Men de håller så hårt på regler och kan bli väldigt sura hela tiden. I alla fall janne...

Vad är din politiska åsikt?
Jag hatar politik.. PIRATPARTIET! ARR!

http://rangelben.blogg.se/images/2010/johnny-depp-pirates-of-the-caribbean2_107150063.jpg

Har du bestämt vilket gymnasium eller linje du vill gå?
Inte bestämt, men det lutar väldigt mycket åt Båstad. :)

Har du någon utlandsresa planerad inom snar framtid?
Japp! Italien it is. Och Kroatien till och med.

Vad är det absolut bästa med Helsingborg enligt dig?
Att vi är så nära till en strand, men även till staden. Vi har ett stort shoppingcenter och det finns oftast saker att göra här. Vi har allt. En lång och vacker hamn, stränder likt miami, shopping, nära till danmark, ''bra'' linjetrafik. Jag älskar Helsingborg!

http://www.eudirectories.eu/images/adds/1279108920_Helsingborg_070806-534_b.jpg

Använder du mycket märkeskläder?
Nepp! :) Jag är fortfarande ett barn. Spiller på kläderna hela tiden. Palla märkes då ;)

Dina tre favoritbutiker?
H&M, BikBok och New Yorker :)

Om du fick möjligheten att ändra något på din kropp helt gratis, skulle du göra det då? Och isåfall vad?
Näsan och magen! :)

Har du lätt eller svårt för att glömma negativa saker?
Jag har lätt att lägga undan de negativa sakerna till senare. Sen när jag är helt ensam så bryter det ut och ja :)



Om Eminem och Eric Saade håller på att dö, och bara du kan rädda dem - men endast en av dem, vem skulle du rädda?
Fuck you olivia, den tänker jag inte svara på..

Hur mycket pengar gör du av med i månaden?
500+

Vem av dina pojkvänner har du haft "starkast relation" till?
Johan/Erik..

Kommentarer
Postat av: Linda Östergren

Hej! vad intressant din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en kul dag :p

2011-06-28 @ 11:36:16
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0