SVAR PÅ FRÅGOR, DEL 1

Tre bästa minnen?
Konfirmationsdagen, 26/10 - 09, Hjälmsjövik :)

Din närmsta vän/vänner
Tintin, Frida och Kristin.



En person du kan prata om allt med.
Jag kan prata med allt med en del mäniskor, men är det något så blir det oftast de överstående!

Första personen du ringer/smsar om det hänt något.
Beror på vad det är som har hänt. Men oftast blir det Frida, Tintin och Kristin.

Hur ska den perfekta killen vara, för just dig?
Han ska ta intiativ mycket. Mycket muskler och han ska vara sig själv hela tiden. Inte byta personlighet bara för att hans kompisar är i närheten liksom. Han ska ha myycket sinne för humor. Gärna samma humor som jag också. Vi måste vara lika på sättet, för annars funkar det inte :)



Är du Lättfångad eller svårfångad?
Lite där emellan :)

Hur många gånger har du varit riktigt kär?
På riktigt? 2.

Har du pojkvän eller någon på gång?
Singel är jag i alla fall. Någon på g? Nää... men jag har mina myskompisar! HAHA.

Vilken av alla danser du går på tycker du är roligast?
Gick*. Det var olika hela tiden, men oftast Dancehall faktiskt. Men alla är jätteroliga :)

Vad hete den senaste du var tillsammans med?
Erik/Johan.

Varför har du så jävla fin blogg?
För att det är mig vi snackar om lilla du! :) Hehe eski.

Vad vill du egentligen ha för färg i ditt hår?
Rihanna-rött!



Vem är din ALLLRA bästavän?
Frida Nielsen, Tintin Wiggström och Kristin Unger Berglund ;)

Vad tycker du om mig?
Sanna, Sanna, Sanna. Du är ... du :D

Hur många procent tycker du att du är söt? 1-100 ?
Olika från dag till dag. För tillfället 100 %. Jag menar, vem är inte söt nyvaken och lökig?

Vad älskar du som mest med sommarlovet?
Solen och att umgås med mina älskade vänner ♥



Vad hade du gjort om jorden skulle gått under imon?

Flippat ut totalt och gjort allt man inte får! Råna en bank och allt :)

Och tycker du att Free Fallin äger? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

Njea... okej då :D

Vad hände med han du va tsm med senast? (i halmstad tror jag?)
Lång och privat historia. Han förstörde det i alla fall och nu är vi inte mer än vänner.

Tycker du är jag cool ?
Coolast i världen Millan!



Kommentarer
Postat av: sannatuffastebroberg!

haha, jaoo , jag är jag och kommer alltid vara jag!:D

2011-06-24 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0