Bra blogg är nuförtiden!

Får damp på att blogg.se alltid ska ligga nere nu för tiden. Det går inte att logga in vid vissa tillfällen och det har inte gjort det på hela dagen. Man bara.. hallåå? Haha, kul :) Funderar på att byta över till devote. BAZINGA! Aldrig i mitt liv.

Nej, men tre träningar idag dårrå. Min kropp är taggad, men mina ögon vill helst bara lägga sig ner och stängas. Eller, ja ögonen vill ju inte lägga sig men ni fattar. Måste egentligen plugga också men det orkar jag verkligen inte. Fast jag måste dock få MVG i fysik för annars tar jag livet av mig... Jaja. Vi hörs :)




Haha, så ful :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehe

2011-03-16 @ 18:41:48
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0