CIPPEMAT + BB!

BigBrother och Chippemat. Kan det bli en bättre bandning? :D Okej, nu kollar jag på Projekt Runway, men det är 20 min kvar till BB börjar så :) Börjar även bara med min pekingsoppa. Mums ♥

Dansen gick kanon! Var jävligt kul, eftersom att vi gjorde en ny dans på reggaetonen som jag bara älskar. Sån, riktig femenin och rolig dans. Frida, om du ser detta så måste du veta en sak! Läste på en skylt där att helsingborgsfestivalen blev av. Sen längst ner stod det: Showgruppen har mycket att göra! :D Vi kommer att dö med alla våra danser ...

För jag är jätteseriös på bilden...


Kommentarer
Postat av: Frida 'kung' hultin

Jag är också skitseriös!



Men fan va nice då :d

2011-03-28 @ 21:51:25
URL: http://mufflaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0