Roza <3 Nicky

Överdrivet söta asså. Man dör! I alla fall, nu kollar jag på resten av National Treasure 2: The book of secrets som jag har sätt ungefär en miljard gånger. Nej, men minst 50 i alla fall. Ettan också. Jag bara längtar tills trean kommer ut.

 

Ganska ironiskt. Jag slog vad med min pappa om att trean skulle heta: Page 47 och såklart heter den det :) Ni som har sätt den redan fattar vad jag menar. Men ni som kollar på den nu fattar senare. Jag kände mig som en skattjägare då. Så fett grym.

273 dagar kvar...

 


Kommentarer
Postat av: anonym

you do know that it's called page 47 not 49. right and sätt spells sett.....

2011-03-28 @ 00:04:44
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag valt ut den andra vinnaren av presentkortet! Men ett till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-3-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

2011-03-28 @ 00:52:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0