Svar på fråga!

Fråga: Vilka låtar dansar du till? :)

Hej! Eftersom att jag är så pass snäll, så tänkte jag göra en lista med spotifylänkar på låtar vi dansar till och även vilka danser. Kom ihåg att jag går på både nybörjare och fortsättning på vissa danser. Därför är det mer låtar på några.

Reggaeton:
Pitbull – Toma
Dime lo que hay

HipHop:
Akon - Drop Down
Mike Posner - Falling

MTV-Style:
Bob Sinclair -New New New

Dancehall:
Crossfire – Lady
Tony Matterhorn – Dutty Wine
Elephant Man – Dance and Sweep
Reggaeton Latino – Veo Veo - Reggaeton
Någon jag inte kan namnet på

Burlesque:
Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Streetjazz:
Rihanna – S&M
Get Cool – Shawty Got Moves

Girlystyle:
Willow – Whip My Hair
Ke$ha – Take It Off

Just nu är take it off, shawty got moves, dutty wine, falling och whip my hair mina absoluta favorit danser. Alla är grymma, men det är nog dom jag har mest kul på :)

Dags att ta nya bilder? Jooootack?

 

Update: Dom danserna som du dansar förtsättning på, vilka danser är det? Vilka är nybörjar danserna? Och dom/den du dansar nybörjare på är det liksom första gången du dansar just den dansen.

Fattar inte riiktigt frågan faktiskt, men ska försöka förklara så gott jag kan! Jag dansar fortsättning och nybörjare på Dancehall och Hiphop. Och fortsättning på streetjazz. Sen är Reggaeton nybörjare. Resten finns det bara en kurs på, så där är det lite blandat. Både nybörjare och fortsättning. Första gången jag dansar är Dancehall och Burlesque, resten har jag dansat sen tidigare.

Tror det var svaret på din fråga? Annars är det bara till att kommentera igen om det är något jag glömde svara på :)

Kommentarer
Postat av: ida

Dom danserna som du dansar förtsättning på, vilka danser är det?

Vilka är nybörjar danserna?

Och dom/den du dansar nybörjare på är det liksom första gången du dansar just den dansen.

2011-03-31 @ 22:57:16
Postat av: he

Förresten när blir det ny sån termin, så att man kan börja dansa där på impulse? (:

2011-03-31 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0