100 PERSONER DÖR PER ÅR AV EN PENNA I HALSEN!

Har ni märkt att jag har börjat ha onödig fakta i mina rubriker. Jag har ju inget annat att skriva, så har ni lite tråkigt så är det bara till att läsa mina vackra rubriker. Haha! Men det är så otroligt svårt med rubriker ibland. Man vet ju inte vad man ska skriva ibland. Haha, no life.

Har städat rummet jättefint nu i hopp om att mamma ska köpa ett par vackra joggingbyxor till mig. Dom vi var hos innan idag hade på sig dom och jag blev överdrivet kär. Stadiums hemsida visar bara framsidan av dom, när det är baksidan som är det snyggaste. Så därför lägger jag heller inte ut bild på dom här. Jag har faktiskt också klickat hem en massa kläder från H&M. Längtar tills dem kommer!

Gurkan och Christian är nominerade. Foto: TV11

Nu blirre big brother. Vem ska ut? fan va svårt val... älskar båda två. Men måste dock säga att crille ska ut då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0